Dikkat: Tarayıcınızda JavaScript betikleri kapatılmış. Bu nedenle bu anketteki tüm soruları yanıtlayamayabilirsiniz. Lütfen tarayıcı ayarlarınızı denetleyin.
Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Kantin Hizmetleri Memnuniyet Anketi

Değerli paydaşlarımız;

Bu anket, Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı bünyesinde hizmet vermekte olan kantinlerin vermiş olduğu hizmetlere ilişkin memnuniyeti ölçmek için hazırlanmıştır. Sorulara vereceğiniz cevaplar, kalite yönetim sistemi çalışmaları kapsamında bizlere ışık tutacak ve çalışmalarımıza yön verecektir. Bu nedenle anketin özenle doldurulması önem arz etmektedir.

Katılımınız için teşekkür ederiz.

(Bu sorunun yanıtlanması zorunludur)

Mesleğiniz/Ünvanınız?

(Bu sorunun yanıtlanması zorunludur)
Kantini Hangi Sıklıkla Kullanıyorsunuz ?
(Bu sorunun yanıtlanması zorunludur)

Sunulan  hizmetin fiyatlandırılmasından memnun musunuz?

(Bu sorunun yanıtlanması zorunludur)

Kantin personeli gıdaların hazırlanması aşamasında eldiven, bone vs. kıyafetler kullanıyor mu?

(Bu sorunun yanıtlanması zorunludur)
Çok İyi İyi Orta Kötü
Kantinde bulunan gıda çeşitliliğini nasıl değerlendiriyorsunuz?
Satışa sunulan gıdaların genel kalitesini nasıl değerlendiriyorsunuz?
Gıdaların hazırlandığı yerlerin (mutfak vs.) temizliğini nasıl değerlendiriyorsunuz?
Gıdalar hazırlanırken kullanılan araçların (bıçak, fritöz, tost makinesi vs.) temizliğini nasıl değerlendiriyorsunuz?
Gıdaların temizliğini genel olarak nasıl değerlendiriyorsunuz?
Sıcak sunum gerektiren gıdaların servis sıcaklığını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Soğuk sunum gerektiren gıdaların muhafaza ve servis sıcaklığını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Kantin tarafından dışarıdan tedarik edilen gıdaların (hamburger eti, sucuk, kaşar, vs.) kalitesini nasıl değerlendiriyorsunuz?
Fiyat listesinde yer alan ürünlerin kantinde bulunabilirliğini nasıl değerlendiriyorsunuz?
Kantin personelinin tutum ve davranışlarını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Kantine ait fiziki ortamı ( masaların temizliği vs) nasıl değerlendiriyorsunuz?
Servis hızını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Kantine ait çöp kutusu sayısının yeterliliğini nasıl değerlendiriyorsunuz?